Acasa  |  Portofoliu  |  Servicii  |  Despre noi  |  Avantaje  |  Legislatie  |  Noutati  |  Presa  |  Cerere oferta  |  Contact

Standardul International ISO presupune cresterea calitatii serviciilor oferite si un sistem bine pus la punct de Management al calitatii.
Aceasta presupune existenta unor proceduri bine conturate, care sa creasca calitatea serviciior oferite prin atingerea performantei

Elaborare si implementare de proceduri si politici interne pentru farmacii, depozite farmaceutice, drogherii, clinici si cabinete medicale, alte tipuri de activitati

Standardul International ISO presupune cresterea calitatii serviciilor oferite si un sistem bine pus la punct de Management al calitatii.
Aceasta presupune existenta unor proceduri bine conturate, care sa creasca calitatea serviciior oferite prin atingerea performantei.

Orice activitate trebuie sa aiba la baza, indicii foarte clare despre:

- Flux de lucru
- Cadrului general de lucru
- O descriere a fiecarui tip si modalitate de lucru, specifice fiecarei operatiuni derulate
- Existenta si cunoasterea regulilor de buna practica de catre personalul angajat
- Relatiile cu subcontractorii externi
- Punctele de risc in activitate
- Abordarea corecta si eficienta a situatiilor de risc

Consultantii nostri va ajuta prin:
- Evaluarea proceselor si a procedurilor existente, analiza fluxurilor deja existente, fluxul de informatii si al joburilor;
- Corectarea procedurilor si politicilor de lucru existente sau elaborarea unor proceduri si regulil de lucru actualizate
- Adaptarea procedurilor la situatiile punctuale de activitate in functie de spatiu, tipul si felul activitatii, numarul personalului angajat
- Elaborarea de proceduri de lucru curente, privind fiecare tip de activitate desfasurata.
- Descrierea activitatii respective, a responsabilitatilor si a personalului implicat.
- Implementarea noilor proceduri, reguli de lucru si al sistemului personalizat de management al performantei;
- Verificarea respectarii fluxului si circuitului de lucru conform legislatiei
- Creionarea situatiilor care pot deveni critice
- Modul in care personalul actioneaza intr-o anumita situatie sau in situatiile obisnuite
- Evaluarea culturii organizationale si stabilirea directiilor de interventie necesare pentru alinierea culturii organizationale cu obiectivele companiei;


Care sunt avantajele?
Reducerea costurilor exprimate prin:

TIMP - nu pierdeti timp pretios cu elaborarea procedurilor de lucru si a politicii interne si urmarirea acestora.

MOD UNITAR DE LUCRU - fiecare stie exact ce, cand si cum are de facut.

OBIECTIVITATE - noi vedem lucrurile din afara, nu suntem implicati in relatiile interumane si in relatiile de subordinare existente in interiorul colectivului.

CORECTAREA NECONFORMITATILOR - la depistarea unor nereguli, putem intocmi un plan de masuri de rezolvare a lor.

APARAREA IN FATA ABUZURILOR - si managerii si angajatii pot fi pusi in fata situatiilor de abuz juridic. Un angajat sau un manager care urmeaza pasii dintr-o procedura sau politica de lucru , a luat la cunostinta despre continutul acesteia nu va putea fi atacat , invinuit in justitie de abuz in activitate.

CONTROALELE EXTERNE - orice activitate desfasurata sub un control eficient al documentelor, al eliminarii neconformitatilor, va fi apreciata de cei care efectueaza controale.

BANI - controale care depisteaza deficiente, sunt generatoare de pierderi finaciare prin aplicarea amenzilor. Putem micsora acest risc





Administrare site si optimizare SEO Web Activ